Nojoo, sivuillani ei siksi päivitystä ole nähty pariin päivään koska en ole tehnyt muuta, kuin laiskotellut kotona pyjama päällä :D jes, hyvä minä. Ei mitään erikoista ole vieläkään tapahtunut, mutta ajattelin silti päivittää.

Sain äitin suostumaan takaisin vanhaan tapaani, jota äiti silloin muinoin ehdotteli minulle; 20e viikossa ruokaan. Mikä tarkoittaa nyt sitä että äiti antaa minulle 20e viikoksi ruokarahaa jolla ostan VAIN ruokaa. Onneksi olen vähäruokainen sillä tuo summa ei ole mikään huippuiso :O mutta yritän myös säästää karkkiin rahaa tuosta joten siksi on pakko valikoida hieman tarkemmin :'D (en saa muuten mistään rahaa, nyyh!).

Ajattelimpa tässä nyt laittaa iloksenne vaatteita/hiustyylejä/meikkejä jne, joista minä pidän/haluaisin:

Hiukset
scenehair61iq3.jpg
Ah, nämä saattaa aiheuttaa teille kamalaa traumaa, sillä moni ei pidä tälläisistä 'harakanpesä' hiuksista, mutta minä pidän valtavasti. Moppipäänä omistan siis lättänät hiukset, joten olisi ihanaa saada tuollaiset tuuheat hiukset :D ainut mikä on etten siedä lakan aiheuttamaa 'karheaa' pintaa :<

Meikki
angelinajoliegr4.jpg
Of course sen pitää olla Angelina Jolien 'kissamainen' rajaus, jota en tietenkään itse osaa tehdä :< ja myös kauniit nudehuulet (en nyt tarkoita sellasia rumia meikkivoide töhryjä, hyi!) kuuluvat unelmieni meikkiin :D

Hamahelmet
dsc1469wx7.jpg
Selailin eilen piruuttani hamahelmi sivustoja englanniksi ja iski kamala kuume, olisi ihana tehdä oma korvakoru, kaulakoru tai joku muu ihana kapistus. Harmi ettei tällä hetkellä ole hamahelmiä itselläni, mutta varmana teen joskus sellaisia :)

Sukkahousut ja Ballerinat
ldunlopwomenslittlebowbob4.jpg

Ah, nuo ovat vallanneet minut! Olen rakastunut pastellinvärisiin, tyttömäisiin vaatteisiin ja asusteisiin.Ballerinat ovat ihania, vaikken niitä omistakkaan vielä :< sukkahousuista olen nyt aina pitänyt. Rakastan balleriinoja, jossa on joku söpö rusetti <3

Tunikat ja farkkuhameet

Ompas omaperäistä, köhköh, minä olen vain rakastunut hameeseeni :) topeistä en nyt tiedä, sillä käteni näyttävät oudoilta ne päällä :< armahtakaa, mutta onneksi tunikat pelastaa :D

Tässä oli siis mistä minä pidän osion loppu, seuraavaksi tulee varmaan se osio tuotteista joita vihaan :]

Ja päivän kysymys; Minkälaiset vaatteet/meikit teidän tyyliinne kuuluvat?